Gårdagen

Gårdagen var bra och rolig :) Det blev etage på kvällen! haha.
Jag satt hemma hos pappa och fixade mig lite innan Johanna och hennes bror kom och hämtade mig :) Då bar det av hem till henne så hon också kunde fixa sig och sen gick vi ner på stan :) Det var ju bara nerför så det gick ju bra! haha hurtiga brudarna^^, Iallafall så gick vi in på etage och träffade en massa folk! Det var roligt att träffa så många från gamla skolan tycker jag!
Träffade även Sofia som var där med sin dansgrupp! hihihi så vi dansade väl på högtalarna va jag kommer ihåg xD ehehe det börjar nästan bli en tradition :P
När klockan blev 02.00 så gick jag och Johanna runt på stan lite innan hennes bror kom och var så snäll och skjussade hem mig! Så vid 03.00 kom jag hem och fick lägga mig i min sköna säng. Men kvällen var rolig och väldigt trevlig! hihi.

Nu sitter jag hemma hos mamma igen, lite död men helt okej :) Mamma är inte hemma än men hon kommer väl snart så nu ska jag leka lite med Tindra tror jag.
Tjabba!

Jag saknar dig enormt mkt


Kommentarer
Sofia

Högtalarna <3 haha

2010-04-08 @ 16:54:46
URL: http://awabloggen.blogg.se/
mamma

Tänk att du är en sån dansdrottning <3 <3 <3

2010-04-09 @ 21:31:38
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0