helgen

Nu är det måndag igen och skolan har börjat. Jag har haft ett riktigt skit lov faktiskt men det har ju ändå varit skönt att vara ledig.
Nu i helgen så har jag beställt min studentklänning och ansökt till högskola. Sen har jag även provat min balklänning! den var fin :) Mamma sa åt mig att prova den jag hade på mig på 9ans bal också, och då fick vi oss ett gott skratt! Visst den gick igen men det var något som hade blivit större, nämligen brösten! HAHA dom fick inte ens plats i klänningen... Så den blir inte ett alternativ :P hehe.

Just nu sitter jag i skolan och har genomgång på lite bilder vi tyckte var tilltalande för oss själva, ganska trist faktiskt och det tar verkligen lång tid^^ Men förhoppningsvis slutar vi efter! iih hoppas hoppas.


Jag är krossad
Jag är ett vrak
Jag försöker
men förgäves.
Jag har känslor
Jag älskar
Jag kommer alltid att älska.



Kommentarer
mm

du blir såå fin i balkläningen!!!

<3333333

2010-04-12 @ 14:26:06
Sofia

Det var faktiskt väääldigt tråkigt de där på lektionen -__- snarko typ!

2010-04-12 @ 19:35:38
URL: http://awabloggen.blogg.se/
mamma

Mycket fick vi gjort i helgen och som pricken över i:et fick vi skratta ordentligt när du provade klänningen och det behövde vi nog båda två :O) <3 <33

2010-04-12 @ 20:29:31
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0