Ledig dag!

Idag så var jag ledig :) Det var så skönt att kunna sova länge och sedan få se våra bästa år! haha! Så det är väl det jag har gjort idag :) Kristian var hit och hämtade sin cykel också :/
Just ja! jag har ringt kopparstaden också och klagat haha. Var ju på den där brandsaken igår och då sa dom att det fanns en lag om att det skulle finnas en brandsläckare på minst varannan vånging i ett trapphus och vi hade ingen! Så jag ringde och sa det till dom men då sa dom att dom höll på att införskaffa sådana nu som de skulle sätta upp så snart är det lugnt :) hehe.


Jag kommer aldrig fixa detta.
Kommer jag någonsin kunna se
de ljusa igen


Kommentarer
mamma

Bra att du ringde och sa till :O)



Jo då älskling, du kommer visst att fixa det och jag finns här för dig hela vägen, bara säg till raring <3<3<333

2010-04-21 @ 07:32:08
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0