Ledig!

Eller ja inte ledig men idag var det bara hemmauppgifter så :) Kom nyss hem igen, jag var med pappa till Stina och fikade lite, farmor och farfar var också där :) Nu sitter jag här och ver egentligen inte vad jag ska göra, jag borde fota den där uppgiften men jag fattar ju inte inställningarna! så sjukt svårt och jobbigt.. Nej detta är då inte min grej :P
Men jag ska göra ett försök till iallafall få se hur det blir, alla bilder blir typ orangea :S hehe.

Nej men nu tycker jag att alla går ut i det fina vädret också! :)

:*


Haha hittade en jätte gammal bild!


Kommentarer
mamma

Det är så bra att du får lära dig sånt där för då kan du lära mig sen ^^ <3 <333

2010-04-27 @ 13:50:18
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0