Min födelsedag

Igår fyllde jag år då :) Det var en bra dag med fikande och god mat! Mormor och morfar kom upp och firade mig också så fick jag Vampire diaries boken och lite pengar :) Fick också ett påfyllningskort till mobilen av Lars-åke men det funkar inte :/ uhu.
Eftersom jag fick lite pengar så bestämde jag mig för att gå ut på kvällen så jag åkte hem till Millan och fixade lite innan vi åkte hem till Plinis och Mats :) Efter att ha varit där ett tag så gick vi till Etage och då spårade allt ur lite xD Jag, Millan och Jonna gick in på etage medans Plinis och resten av gänget gick till Pitchers^^ haha. Men väl inne på etage hade jag roligt, dock lite dyrt inträde men det fick väl vara så (: Pumpbolaget spelade och kan ju säga att det var verkligen inget speciellt xD haha! Alla var iallafall snälla och Millan sa till alla att jag fyllde år så blev bjuden på en massa shots xD snällt :) haha.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har skrivit ARL saken och sedan så har jag bara läst lite :) Har upptäckt att dom har gjort serien lite konstig mot boken faktiskt (alltså Vampire diaries) i boken är Elena blond och värsta bitchen som folk följer efter! Det är hon ju inte i serien, och Bonnie är rödhårig! haha. Men aja så kan det vara, gillar serien ändå :)



Nu ska jag fortsätta läsa tror jag för körslaget är ju verkligen inte bra^^


:*


Kommentarer
mamma

Så du säger, klart körslaget är bra ^^. Bra att du hade en lyckad kväll <3 <3 <3

2010-04-24 @ 22:19:02
URL: http://tiemsa.blogg.se/
emma

konstigt att kontantkortet inte funka!!!!! :O HAHAHA

2010-04-25 @ 20:20:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0