Solsken!

Sitter i skolan nu och väntar på att historian ska börja så att jag får sluta snart^^ hehe. Vi var nyss ute i solen och satt lite! så skönt att det är vår nu och då kommer sommaren snart! längtar.
Mamma och Tommy åkte till Arvika idag för att köpa en husvagn så jag skulle få mat hos mormor och morfar senare idag och så, så det blir väl bra :) Sen ska jag nog börja skriva lite på min projektrapport. Om jag orkar men jag borde faktiskt det uhu :(
Nu ska jag mata mina katter på Facebook!


<3


Kommentarer
mamma

Men de dumma vagnen var rutten i ett hörn så den fick inte flytta hem till oss, men vi fortsätter leta för i sommar ska vi på HUSVAGNSSEMESTER ^^ <3 <3

2010-04-13 @ 22:26:46
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0