Söndag

Nu är det söndag igen men det gör inte så mycket för jag måste ändå plugga så mycket och det vill jag inte göra på helgerna så^^
igår var det lördag och Tobbe kom hit :) Nina skulle på klassträff så vi roade oss tills han skulle hämta henne. Vi bowlade med Tobbes vän i blge sen så åkte vi till falun vid 21.00 och från dess åkte vi bil till halv 2!!! hehe men roligt var det iallafall :) Vi åkte upp och köpte fika på maxi och satt och fikade, vi stod mest på åhlens parkeringen med alla andra som är ute och åker, det är faktiskt väldigt många. Alla bilar jämförde sitt ljud i bilen och en massa xD hehe men det var också kul, haha att se hur alla betedde sig och det var en bil som typ körde nästan in i alla för att skryta med sin bil xD hihi.
Slutsats: Kvällen var lyckad.

Nu sitter jag i sängen hos pappa och väntar på att jag ska få åka hem till mamma och börja packa lite. ska ju hit imorgon igen men måste ha med mig alla saker xD hihi. Sen så fyller jag ju år nästa fredag :D mihi.
Nej nu ska jag gå upp och äta lite frukost tror jag :) Hejdå på er! :*



Kommentarer
mamma

Vilken tur att kvällen var lyckad och gott fika åt ni minsann :P <3 <3 <3

2010-04-18 @ 18:44:49
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0