Student kickoff!

Ja nu så! Nu ska jag berätta om min torsdagskväll på Etage :)
Det var ju som sagt student kickoff så det var bara studenter där och det var grymt kul! haha. Innan vi gick dit så var vi hos Sandra och fixade oss, sen kom Rappen och Marcus och ett par till dit och så :) Vid typ 23.00 kom Nilkas som hade setat på ett tåg halva dagen! När han väl kommit stack vi till Etage! Och där hade vi roligt, vi dansade på scenen och på högtalarna xD haha och hade allmänt kul men en massa vänner plus att man kände typ alla där :) Sen på natten så kom min Kusin Tobbe och hämtade och skjussade hem mig :) <3
Hhihi!
Nu sitter jag och kollar på film med pappa och Emma, så ska väl fortsätta med det! Ha det bra!

Jag älskar dig och kommer
alltid att göra! Jag hoppas
på det bästa min bäbis <3


Kommentarer
mamma

Vilken underbart rolig kväll ni hade :O).



Glad påsk på dig mitt hjärta <3 <3

2010-04-03 @ 09:50:18
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Det var skitkul! Mer studentpartajs!!!!!!!! :D

2010-04-03 @ 17:01:08
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0