Lång helg

Idag har jag hjälp mamma att baka semlor :D hihi så dom ska vi äta snart, så fort tindra sover. Kristian var kvar över helgen också så vi har passat på att filma Tindra lite till vårat projekt som går sådär just nu. Men det blir väl bra I guess. Och på måndag har vi studiedag! hihi!

Just nu är jag bara trött på att alla ska vara så egoistiska och elaka. Vad är det för fel på folk? gillar dom att såra sina vänner och helt och hållet dissa. Hm nej I dont like it. Men istället för att sitta här och klaga så ska jag krypa upp i Kristians famn och lägga mig istället.
Så med andra ord har jag inget mer att tillägga.
Hejdå


Kommentarer
Sofia

SEMLOR! Snart är det semmeldagen!!!! (hur den nu stavas xD)

2010-01-31 @ 21:02:48
URL: http://awabloggen.blogg.se/
mamma

Tycker du gjorde helt rätt i att krypa ner i hans knä, Du vet " man ska vara med dom som får en att må BRA, dom andra ska man skita i" :P

Älskar dig hjärtat <3<3<333

2010-01-31 @ 23:12:13
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0