Luftslottet som sprängdes



Kom nyss hem från Bion, det blev Luftslottet som sprängdes :)
Den var riktigt bra faktiskt, jag har ju inte gillat dom andra filmerna så mkt men denna var liksom bra på nått sätt. Det var dessutom kul att få ett slut på hela filmen liksom^^ de andra filmerna har liksom slutat mitt i känns det som, så den var verkligen värd att kolla på om man sett de andra två eller gillar dom här filmerna :) Min slutsats efter att ha sett den är att Lisbeth är cool! och att filmerna faktiskt är bra, jag behövde bara kolla på dem 2 gånger för att komma på det :) (luftslottet som sprängdes har jag ju såklart bara sett 1 gång)

Det var nämligen såhär att Kristians mamma och pappa kom hit idag för att de ville se på Bio så innan vi gick på den så åt vi på Tzatziki! och mums så gott det var, de har verkligen den godaste Tzatzikin i stan! hihi.

Efter bion skjussade de hem mig till pappa så nu ska jag väl sova, har ju faktiskt skola imorgon, även fast jag börjar 13.00 ;) haha men ät trött så jag ska sova nu :)
Godnatt på er alla :*


Kommentarer
mamma

Vilken bra kväll du verkar haft :O)

<3 <3

2010-01-28 @ 09:11:15
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Anonym

kul med film <3 <3 <3 och verkar ju varit en bra kväll puss

2010-01-28 @ 13:47:13
Anonym

kul med film <3 <3 <3 och verkar ju varit en bra kväll puss

2010-01-28 @ 13:47:53
Anonym

KUL med bio <3 3<3 3<3<3<3<3 och verkar varit en bra kväll puss puss

2010-01-28 @ 13:49:53
Sandra

åh mys :D vill också se den och äta där! :D let's do it sometime <3

2010-01-28 @ 13:55:57
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0