Mys fredag

Sitter hemma och väntar på maten nu, är så hungrig ^^ hhihi. Ikväll blir det att bara ta det lugnt och hålla mamma sällskap med lets dance och såklart godis som vi fick av mormor och morfar :)
Jag och kristian åkte med dom hem, för när jag hade köpt ett par nya skor så sprang vi på morfar på stan :)
Skorna är mega fina :D svarta stövlar med guldnitar typ, det kommer nog en bild senare när jag orkar ta en xD hihi.

Nej nu ska jag ta och förflytta mig till soffan, ni alla får ha en fortsatt trevlig kväll :D det ska då jag ha :) <3

Love u K <3


Kommentarer
mamma

Skorna är supersnygga :D. Det var jättegott med mat när den väl blev klar, för då var jag hur hungrig som helst ^^



<3 <33

2010-01-29 @ 23:22:29
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Lets dance, såg på de första gången nu... så boooooring XD heho

Och hon Sinclair... har för mig att hon aldrig tar mig vidare på tävlingar, gillar inte henne :( haha!

2010-01-31 @ 21:00:52
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0