Nyårsafton!

Ja nu är det ett nytt år då, 2010. Detta år kommer bli perfekt! mkt nöjde och roliga stunder väntar :)
Igår var det Nyårsafton och den firades med middag hemma hos Bea, det var väldigt trevligt. Det var jag, Kristian, Bea och Madde :) Vi åt en jätte god vegitarisk lasange och smällde såklart champanje :D hihi.
Senare på kvällen kom det fler folk till Bea och hade lite skoj innan vi gick vidare till Etage! Det var väldigt mycket folk där som man kände så det var roligt :) Dansade och hade trevligt hela natten lång! Vid 12 slaget så stod vi ute på terassen och kollade på hela faluns fyrverkerier :) Mysigt var det.
02.15 tog vi bussen hem till pappa och sov mest hela dagen^^ Hoppas ni alla hade en lika bra nyår som mig :)
Nu är vi hos Kristian och ska snart se på film, City of ember :).
Hare bäst :*



Just det, angående mina skor så blev det liiiiiiiite kallt för mina små tår som fick en massa snö på sig men annars gick det bra :D Bytte ju till en större storlek men dom var ju på tok för stora så jag stoppade bomull vid sidan om tårna och lite i hälen så då satt dem kvar ;) hehe.

Bye bye :)


Kommentarer
mamma

låter som en väldigt trevlig kväll :D



<3<33

2010-01-02 @ 14:24:22
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Madde

Nyårsafton var jätte rolig :D <3

2010-01-08 @ 23:15:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0