Snart helg!

Nu är det snart helg igen! och den kommer bli riktigt rolig :D Den kommer börja med Etage på fredagen och sedan pizzakväll hos Viktor :D hihi. Jag och Kristian ska också vara shafför till pappa på lördagen, men det ska nog gå bra (:

Hemma hos mamma så har vi tränat Zumba hela veckan^^ det är verkligen drygt, så snart är vi slimma och snygga ;D haha. Fast nu blir det ju helg så såklart blir det en paus på träningen ;)

Jag har fått ett nytt batteri till min dator också, helt gratis! hihi. Innan med det gamla så räckte det bara i 2 min men nu är det bättre :)

Nu ska jag ha lektiin så hejdå! :*


Kommentarer
mamma

Ät lite pizza åt mig med :P.



Ja då till sommaren så är vi värsta bikinipumorna hahahaaaa



<3<333

2010-01-21 @ 13:04:21
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

ja ta en STOR bit åt mej med <3<3<33

2010-01-21 @ 13:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0