The Twilight saga

Igår när jag gick och la mig så kom jag på hur beronde jag är av Twilight. Herregud alltså, jag trodde inte det var möjligt att kunna bli det så mkt^^ men jag förstår hur Sandra och Sofia känner för sina asiater^^,
Jag håller på att läsa Eclipse igen nu, det är tredje gången^^ Har ritat ett streck i varje bok för varje gång jag läst dom och har läst alla minst 3 ggr^^ haha, plus att jag läser ca 7 Twilight bloggar och en Fanfic historia^^
Alltså jag säger bara EDWARD! Omg. Han är så ja så.. haha går inte att beskriva^^ men aja.

Kristian tycker jag är töntig som tycker som jag gör :( hm. Men jag hoppas han älskar mig fast jag är galen i Twilight^^ För jag älskar honom, Kristian alltså ;) <3

Nu ska jag fortsätta med min lektion som slutar om 6 min.
Have Fun :*



Kommentarer
Iwars

Jag älskar dig ändå<3

2010-01-25 @ 13:44:32
mamma

Klart han älskar dig ändå det gör vi ju alla ^^ fast du är tokig i Edvard :P <3<333

2010-01-25 @ 20:41:26
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0