Tisdag

Vaknade upp idag och kände mig illamående så jag stannade hemma från skolan. Så jag ska gå till Patrik imorgon med datorn och se vad han säger, tills dess lånar jag Kristians dator lite^^ Men jag har faktiskt inte ätit frukost än, så undra om jag ska göra det^^ haha. kunde inte göra det tidigare eftersom jag mådde illa men nu kanske, är faktiskt hungrig :)
Jag trodde först att jag hade blivit smittad av vintersjukan, men jag hade tur! Igår i skolan så mådde alla verkligen illa och så så jag blev lite rädd^^ haha.

R.i.p Mina bilder i min söta dator :(

Hejdå :*


Kommentarer
mamma

Så skönt att det inte var vinterkräksjukan :O).

Lycka till imorgon hos Patrik

<3<33

2010-01-26 @ 22:16:00
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0