Vampyrer

Alltså jag tror att vampyrer finns på riktigt. haha. Eller kanske inte idag men det har då funnits förr i tiden (tror jag!) Jag menar, vart får de allting ifrån annars? att dom dricker blod, vissa sover i kistor och är elaka, de flesta är heta, lever för alltid (om de inte blir dödade) och bla bla.
Någonstans måste de ju ha fått all den information ifrån någonstans.
Dracula har ju funnits. Men alla historier om honom är nog inte sanna och de flesta är nog väldigt överdrivande för att folket var rädda för honom och hittade på en massa men ändå, grejen är ju att han har funnits.
Så min slutsats är att jag tror på vampyrer. Vem vet, de kanske fortfarande finns där ute. Det är det faktiskt ingen som vet. Men jag tror att om de inte finns nu så har dom funnits förr.





Kommentarer
mamma

Det är en intressant tanke du har, det är bra synd att vi kommer nog aldrig att riktigt få veta vad som är sant i det här :S.



Men du kan väl ordspråket "Ingen rök utan eld" :P så vem vet ^^



<3<333

2010-01-31 @ 23:13:53
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

ja man kan aldrig veta <3<3<33<3

2010-02-02 @ 10:33:24
Sofia

NU KOMMENTERAR VI I SKOLAN SARA! :D



Men jadu... tror oxå lite så. Ofta nån annars skulle bara komma på nått sånt här lixom :o

2010-02-02 @ 12:14:13
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0