Studentveckan

Nu har jag börjat leva igen! Eller ja känner mig lite död men men.
Under denna tid jag inte har uppdaterat något så har jag varit upptagen med studentveckan med världens underbaraste klass! Jag saknar dom redan :/ Hur ska detta gå..
Tänkte skriva lite om vad vi gjort men det skulle bli så långt och sammanfattar det lite och sedan blir det väl bilder :)

Vi har umgåtts väldigt mycket med klassen och alla lyckades komma varandra så nära nu på slutet, det gör det ju ännu sorgligare att vi inte ska gå tillsammans nå mer :// Iallafall så har vi grillat, fotboll, allsång/mys, busat, festat, och varit maffia :D Det var en riktigt rolig vecka, eller ja vi hade egentligen 2 veckor med skoj!

Klicka på bilderna :)


På själva studenten var det inte så fint väder men vi alla hade roligt ändå, vi myste runt hela dagen tills det var dags att springa ut :) Efter det åkte alla hem och åt och så sen så möttes vi upp på kvällen. Det var en rolig och efterlängtad dag men ändå inte. Men jag är glad att jag fick spendera den med MP3 <3




På söndagen blev det bal! Vi åkte limosuine och alla var så fina! Maten var god och det var väldigt trevligt! Det var kul att se så många glada och uppklädda :)


Nu är det slut och det känns väldigt tomt! Verkligen..
Det känns typ som om vi ses efter sommaren igen men vissa kommer kanske inte göra det :/
Det känns trist. Men nu på "sommarlovet" så ska vi försöka göra lite saker tillsammans! <3

Det blev inte så fint inlägg men vet ni? Det skiter jag i! MP3 <3


Kommentarer
mamma

Jag tycker det var bra jag :D Och kul att ni har bestämt att ni ska träffas nu på sommarlovet :O) <3<3<3

2010-06-16 @ 17:38:17
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Jättebra kul att se och läsa att ni haft roligt.<3

2010-06-16 @ 20:16:10
sandra

världens bästa <3

2010-06-17 @ 14:29:33
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Matilda

:'( saknar allt det där varje dag. Inte kul att slå upp ögonen och inse att det aldrig kommer igen :( <3

2010-06-21 @ 11:59:05
URL: http://fighterbrewd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0