:)

Haha shit va dålig jag är på att uppdatera men aja jag orkar helt enkelt inte.
Iallafall så är det så att vi har lov och jag är hos Kristian. Igår var vi hos hans mormor och morfar och hjälpte till lite sen idag kom vi till örskogen^^
Jag har även kört skoter för första gången i mitt liv idag! och gud vad kul det var xD haha! Så nu kan min karriär som skotercross förare börja! Måste dock lära mig att hoppa också men det går nog bra ! Så nu ska ni allt få se^^ haha.
Imorgon ska jag och Kristian åka slalom/snowboard, det kommer nog bli skoj bara det inte är kallt och blåsigt men det visar sig ju imorgon.
Nu ska jag ta och göra nått annat så hejdå :)


Kommentarer
mamma

Ser fram mot en mycket lyckad karriär där du tjänar MYCKET pengar och kan försörja mig ^^

Men det ÄR roligt att köra skoter <3<3

2010-03-05 @ 09:54:03
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

SAKNAR DIG SARA! Längtar tills skolan för att träffa er alla <3 hihi :D

2010-03-07 @ 18:08:14
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0