söndag igen

Den här helgen har varit rolig :) På fredagen tog jag det bara lugnt men igår var jag med mina sötnosar Vicis och Plinis :) Vi fick låna Vicis mammas bil så Plinis körde runt på oss hela kvällen typ! Vi åkte till borlänge, vika, torsång, kniva och en massa, men kul hade vi (även fast det inte fanns någon radio så vi fick sjunga själv ;)
Efter typ 3 timmar blev Plinis trött på att köra bil så vi hoppade in i Mats Jeep och fortsatte att åka lite där haha.
Det slutade med att jag sov hos pappa :)
Nu sitter jag och väntar på bussen hem till mamma sen ikväll åker jag väl hem till Kristian som kom tillbaka från Österrike igår :)
Hoppas ni har haft det lika roligt som jag :D
hejdå :*


What is wrong with me?



Kommentarer
mamma

Hoppas kvällen oxå blev bra :D. Ha en bra dag <3 <3

2010-03-22 @ 07:26:14
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0