Countdown 14/5

Jag vet, lite sen uppdatering men jag har väntat på korten :)

Iallafall så var det Student Countdown den 14de och med det menades att man samlades vid tisken och blev skjussade till okänd ort typ. Vi hamnade i Skog^^ haha. Jag hade aldrig varit där men det var en jätte stor lada mitt ute i skogen! Och stället hette till och med Skog xD haha!
Jag hade väldigt roligt och det verkade de flesta ha :) Det negativa var väl att det var så himla lerigt så man förstörde sina skor :D men va gör de när man hade roligt !
Innan så vad jag hemma hos Bea med Madde och sen gick vi till tisken och träffade en massa andra människor! Lyckad kväll måste jag säga att det blev :)










Kommentarer
mamma

Ja det verkade som om ni hade det jätteroligt i Skog :O). Hoppas ni får lika roligt på nästa fest <3 <3 <3

2010-05-19 @ 18:57:56
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0