Valborg

Det var ju ett tag sen valborg var men jag tänkte skriva lite om den när jag hade fått bilder men bilderna var så sjukt konstiga haha så det blir ett inlägg utan bilderna^^,
Vi var iallafall hos Bea på förfest sen drog vi till Etage (: Det var en händelserik kväll som inte borde pratas om men ah jag hade roligt stundvis iallafall :D Bättre lycka nästa gång liksom. Det brukar ju bli såhär, nyår och valborg brukar alltid bli fail :)



Den här veckan har varit ganska bra, typ varit ledig hela veckan och fått lite skolarbete gjort :) Är till exempel snart klar med mig projektrapport! :D men jag har dock inte tagit nå kort till foto uppgiften för jag förstår inte ritkigt och sen har det inte varit sånt väder :/ trist.
Just nu sitter jag i skolan på min första och sista lektion sen ska jag nog träffa Hanno på stan lite innan jag åker hem :) mihi måste köpa en ny nattlampa också eftersom min har gått sönder :O hehe.

Nu ska jag jobba lite så herrå :*


Kommentarer
mamma

Du är så duktig som nästan är klar med projektrapporten och du får titta på lampa imorgon istället ;D

<3 <3 <3

2010-05-06 @ 23:24:45
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Sofia

Fyfarao för den där jäkla rapporten... dö!

2010-05-06 @ 23:25:04
URL: http://awabloggen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0