<3

Mamma.

Du är världens bästa mammi. Du ställer jämt upp och finns där. Du är någon man kan se upp till och jag älskar dig så mycket. Det är så roligt att få dina godnatt sms för det väcker minnen man har glömt bort och sådär^^ Du är söt och snäll och rolig, allt man kan vilja ha av en mammi. Du lyser upp ens dag och får en att vilja fortsätta. Du har det också jobbigt ibland med ändå försöker du bara visa den bra sidan av dig och det är starkt gjort! Kom ihåg att du måste sova så att du kan ta hand om Emma och Tindra åt mig nu när jag inte kan vara där. Vi ses hela tiden så stjärnan så det finns inga anledningar till att du ska vara ledsen. Vi ses ju snart <3 Men det jag vill ha sagt är att jag älskar dig och saknar dig <3




Pappa.

Du är världens bästa pappa. Du är så rolig och får en alltid på bra humör! När man går ensam till bussen på nätterna är det dig man ringer och det är så skönt att prata med dig. Helgerna hos dig är så roliga, Vi gör så mycket tok! hah. Vi har roligt ihop och det är bra. Du lagar jätte god mat också! (: Du finns för en och man kan prata med dig ifall man vill. Du är så bra! Saknar allt tok vi hittar på, saknar att åka till city gross och jag slår vad om att du saknar ditt city gross sällskap! Jag älskar dig och saknar dig pappa! <3




Emma.

Jag saknar dig. Du är världens bästa syster. Kommer du ihåg våra kväller på galgberget? När mamma hade gått och lagt sig och vi satt i din säng och spelade kort! Och när du inte ville så tvingade jag dig :) Kommer du ihåg hur sur du blev på "gurkan" när du förlorade^^, haha. Jag saknar att ha någon att se på alla serier med. Att bara kunna snacka skit med utan att behöva ringa. Du är så bra. Du ställer upp och jag vet att du älskar mig fast du inte säger det så ofta ;) Ingen Sara utan Emma. Jag älskar dig <3 (fin bild va :)



Tindra.

Tindra, du är fortfarande så liten! Jag älskar dig och hatar att jag inte får se när du växer upp och lär dig nya saker. Jag vill så gärna lära dig tokigheter som mamma inte gillar^^ Det är sånt stora systrar ska göra! Du är liten men jag hoppas du kommer ihåg mig ändå, när jag ringer så låter du så glad när du säger hej och vill inte ge tillbaka telefonen till mamma, det är ju iallafall ett tecken på att du kommer ihåg mig :) Jag älskar dig bebis <3



Jag saknar er.
Och alla andra med såklart.


Kommentarer
mamma

Å mitt älskade barn, så fint du skrivit om oss allihopa och det värmde jättemycket :O). Nu är det inte så svårt att vara en "bra" mamma när man har dig/er som barn^^ Och jag är glad att vi träffas på stjärnan varje natt :O), men saknar att inte få se dig i verkligheten oxå :P, men snart är det jul och då kommer du hem :D :D Lova att du oxå sover hjärtat mitt <3



Du kan lära henne en massa bus när du kommer hem ^^, men inte för mycket :P. Hon saknar dig med raring, frågar efter dig och vill ringa dig ofta, vill nog berätta för dig vad hon gör :D.



ÄLSKAR dig så MYCKET <3 <3 <3 <3 <3

2010-10-06 @ 08:08:46
URL: http://tiemsa.blogg.se/
emma

hahaha va fint :D

jag saknar att sitta på din säng ochj låtsas lyssna på dina tråkiga historier och när du märker att jag inte lyssnar så berättar du om alltihoppa xD

nu måste jag sitta i soffan hela tiden :P



och den där gången som du sov hos mig fast du inte fick och du sprang in till ditt rum på morgonen och trodde att mamma inte hade märkt något , hahaha !

och när du tog mina gosedjur bara för att du inte fick vara hos mig :o



älskar dig <3

2010-10-06 @ 10:55:10
mormor

nu kom tårarna Sarisen så FINT du skriver<333333

2010-10-06 @ 12:46:37
Sofia

Aw va gulligt :D Speciellt det Emma svarade!

Sno gosedjur... Sara va är du för syster xD

2010-10-06 @ 14:12:26
URL: http://awabloggen.blogg.se/
Pappa

Lilla sötnos då;)Ja jag saknar ditt sällskap när

vi ska handla och inte bara då!!

Älskar dig gumman<33

2010-10-06 @ 21:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0