Elo

jaa ni.. Jag uppdaterar för att Emma ville det :) Så nu skriver jag!

Jag har varit i skolan lite idag, eller kallar man det skola? jag har varit på en föreläsning. De lät lite bättre^^, Men innan den så var det typ en liten circus uppvisning på campus som vi kollade på (: Den var rätt tråkig till en början med sen hände det nått! De två som uppträdde trippade, jag då menar jag typ allt! till slut hade de bara på sig stringkallingar! haha. Det var nått nytt man aldrig sett :P men ah lite chockerande men roligt vare :D

Efter "skolan" så gick jag ner på stan och köpte en plattång :) Eftersom min "exploderade" för några dagar sen! Det var såhär att jag plattade håret och la ifrån mig plattången och då small det! och kom lite eld! hm. Tänk om jag hade hållit i den, men som tur är gjorde jag ej det! (:

Idag har jag även hunnit med att dammsuga och diska! och självklart ätit (: hihi duktig jag.
Sen har jag mest setat och försökt gjort uppgiften som ska vara inne på fredag.. det går segt men nu har jag iallafall gjort halva. Ska försöka ta mig in till skolan imorgon och göra färdigt den innan lillördag med nollningssaken!
Jag är ju "ledig" från skolan imorgon och på tordag. haha.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon! godnatt på er.
Jag saknar min famlij sjukt mkt! fyfan. <3

Gud vilket värdelöst inlägg! hoppas du blir nöjd nu iaf Emma pemma vattenklämma! :D

Justja för er som vill veta! Jag åker hem den 21 (: hih hör av er då :*
Nattinatt!


Min nya plattis :)


Kommentarer
Helen

Du är så duktig som både diskat och dammsugit :O) och så bra att du ätit ^^



Platttången är verkligen superfin hopps den är lika bra som snygg ;D.



Saknar dig med så mycket, men snart så kommer du hem <3<3<3



Ha så skoj ikväll, pussungen min <3

2010-09-08 @ 07:54:53
URL: http://tiemsa.blogg.se/
mormor

Läcker plattång. var kålpuddingen god? Längtar efter dej så ska bli så skönt att kramma dej snart men blev så glad när jag både SÅG och HÖRDE dej igår. Ha såååå kul i kväll nu. <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-08 @ 08:51:43
Anonym

ps Såg du Idol? Malin Brännlund fick visst jättemycket beröm och gick vidare. står i tidningarna så du kan läsa om du vill. pusss

2010-09-08 @ 08:56:34
emma

haha va duktig du va nu saris :D och vilka roliga dagar du har -,p ahahha

2010-09-08 @ 14:10:57
Sofia

COOL!

2010-09-08 @ 18:26:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0