Hemma

Nu är jag äntligen hemma.. Eller jag har varit det sen imorse men jag har inte setat vid datorn så mycket!
Jag åkte nattåg igår så var framma imorse men gud man kunde knappt sova på tåget så jag ar dötrött idag så jag la mig och sov när jag sagt hej till mamma och ätit tomtegröt hos morfar :P När mamma väckte mig åt vi varma mackor och sedan så åkte jag och hämtade Tindra, helt själv! wow liksom! Hon blev jätte glad och har kramat och pussat mig hela dagen! Men gud va hon pratar ! Det är ju kul att jag kommer missa hennes uppväxt (: aja.. Nu ska jag se idol och sen Vampire Diaries!

Hör av er om ni vill ses gullisar! (:


Kommentarer
mamma

Så skönt att ha dig hemma igen :O). <3 <3 <3

2010-09-22 @ 07:29:36
URL: http://tiemsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0