Skapa din egen lycka.

Igår kanske det blev ett lite negativt eller känsloinlägg. Det jag har kommit fram till är att det är du och ingen annan som kan skapa din egen lycka. Det är klart man kan ha dagar som allt känns skit och att man är ensamast i världen. Men låt ingen trycka ner dig! Och umgås bara med människor som respekterar dig och visar det. Personern som lyfter upp dig och inte trycker ner dig.. 
Det är du själv som väljer hur ditt liv ska vara och hur du vill bli behandlad. Så nu tänker jag göra en förändring och tänka på mig själv och hur jag ska gå tillväga för att nå mina mål. Alla som vill ha mig kvar i sitt liv, tänk efter innan ni agerar ;D  
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

Såååå sant!!!!!!

2012-11-22 @ 12:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0