You’re a shooting star I see, A vision of ecstasy, When you hold me, I’m alive. We’re like diamonds in the sky

Idag känns förkylningen betydligt bättre. Jag råkade försova mig imorse då min telefon hade lagt av.. jag och elektronik går inte alls ihop.. Men jag får göra det bästa av situationen, trots alla motgångar så är det äntligen fredag imorgon och jag ska äntligen få träffa fina pojkvännen. Det ska bli otroligt skönt då det känns som jag behöver lite extra närhet just nu..
 
Igår så höll jag på att elda upp lägenheten haha.. Höll på att göra kyckling i ugnen och hade då olja i formen men efter en halvtimme så rykte det otroligt mycket och smattrade! Tror att oljan höll på att bli för varm, tänkte ta lite vatten på men kom på mig i sista sekund att det är ju det man verkligen inte ska göra haha.. Men som tur var så gick det bra hehe. 
 
En bild från förre veckan, tycker snön kan komma tillbaka nu eftersom det faktiskt är jul om ca en månad.. 


Kommentarer
Mamma

hahah tur att du kom på dig i tid :) <3 <3

2012-11-22 @ 20:20:58
URL: http://tiemsa.blogg.se
mormor

men ...........och vilken tur att du kom på dej själv<3<3

2012-11-22 @ 22:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0